Blues Brothers
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Forum gildi Blues Brothers

IndeksGallerySzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

Protection

Go down 
2 posters
AutorWiadomość
Angels
Admin
Admin
Angels

Liczba postów : 342

Protection Empty
PisanieTemat: Protection   Protection EmptyPią Kwi 08, 2011 3:30 pm

Witam:P
Podstawy tankowania paladynem
[You must be registered and logged in to see this link.]

Podstawowe umiejętności:
[You must be registered and logged in to see this link.] Holy spele regenerują 80% wiecej treatu, zawsze musi być wlączony by utrzymac aggro. Bez tego nawet takowanie świń w Duratorze może sprawić dużo trudności:P
[You must be registered and logged in to see this link.] Taunt na jednego moba. Staraj się używać gdy tylko możesz.
[You must be registered and logged in to see this link.] Ten spel musi zawsze byc włączony bo inaczej nie wyrobisz z maną. Jeżeli masz ustawione talenty to Divine Plea samo się odnawia.
[You must be registered and logged in to see this link.] Bardzo ważny spel bardzo pomaga nabijać treat na mobach, staraj się aby był cały czas aktywny.
[You must be registered and logged in to see this link.] Daje Ci stamine i siłe, za kazdy BLOCK, PARRY, DODGE daje ci 2% many.
[You must be registered and logged in to see this link.] Daje Ci dodatkowy absorb dmg a więc radzę mieć cały czas aktywny;)
[You must be registered and logged in to see this link.] Jeżeli masz dane w to punkty to używaj Divine Sacrifice gdy boss lub moby robia mass aoe. Spell ten transferuje na tanka 30% dmg jakie dostaje grupa.
[You must be registered and logged in to see this link.] Używaj tego spela gdy boss ma enrage. Obniża dmg o 50%, jendakże pamiętaj, ze dostaniesz debuff na 2min blokujący uzycie innych "baniek" na sobie.
[You must be registered and logged in to see this link.] Ta aura robi dmg bossom jak i mobom, więc regeneruje agro.
[You must be registered and logged in to see this link.] Klikasz na gracza który ma aggro i tauntujesz 3moby.
[You must be registered and logged in to see this link.] Są czasami krytyczne momenty heal jest za daleko albo chwilowo nie ma many jeżeli użyjesz w odpowiednim momencie możesz uratować rajd Smile

Glyphy
Major
Glyph of Righteous Defense
Glyph of Avenging Wrath
Glyph of Consecration
Jeżeli chodzi o Minor nie ma określonych dla prota więc każdy może dać co chce według uznania
Gemy i Enchanty
Def cap wynosi 540 ale zalecane jest mieć te minimum 550
Hit cap jakieś 7%
Expertise 6.5% czyli 215 expertise rating jednak nie jest on już tak ważny jak dwa pierwsze więc nie panikujcie jeżeli nie macie ;D
Gemy:
Stamina Stamina i jak to było?? Stamina.... jeżeli macie 2 pierwsze Capy to nie patrzcie na bonusy tylko ładujcie w Stamine bardziej się wam przyda
Enchanty:
Head +37 Stamina and +20 Defense Argent Crusade
Shoulders +20 Dodge and +15 Defense Sons of Hodir
Chest +275hp
Back +16 Defense
Wrists +40 Stamina
Hands +10 Parry and +2% Threat
Legs +55 Stamina and +22 Agility
Feet +22 Stamina
Shield +20 Defense
Weapon polecam Mongose lub 50staminy

Na chwilę obecną tyle będę starał się uzupełniać brakujące elementy ~~Angels Wink
Powrót do góry Go down
https://bluesbrotherswow.forumpl.net
Grix
Oficer
Oficer
Grix

Liczba postów : 48

Protection Empty
PisanieTemat: Re: Protection   Protection EmptyPon Maj 02, 2011 11:22 am

Dorzuce od siebie dwa fajne macra do tankowania

/castsequence Holy Shield, Judgement of Wisdom, Consecration

/castsequence Hammer of the Righteous, Shield of Righteousness